donderdag 15 september 2011

Cake and the City: CupCakeChic in Den Haag

Als ik in 'n andere stad ben, om te shoppen bijvoorbeeld, dan wil (lees: moet haha) ik altijd ergens lekker taart of iets anders zoets eten. In Cake and the City neem ik je mee naar leuke hotspots met de lekkerste taarten, cupcakes, macarons...!


Deze 1e Cake and the City begint gelijk met 'n feestje! Afgelopen zaterdag was ik namelijk aanwezig bij de feestelijke opening van de nieuwe Cupcakery van CupCakeChic in het centrum van Den Haag. De locatie is geweldig, het pand prachtig en de cupcakes heerlijk!

Gezellige drukte bij de opening van de Cupcakery

We worden verwelkomd door Alex en Viran, "de mannen van CupCakeChic", en hun vriendelijke personeel en getrakteerd op 'n lekker glaasje bubbels en chocolate chip cookies.

Zodra je de Cupcakery binnenloopt wordt je blik getrokken naar de vitrine vol cupcakes. De cupcakes worden elke dag vers gebakken met de beste (zoveel mogelijk) biologische ingrediënten en zien er heerlijk uit! De cupcakes hebben verleidelijke namen als Fatal Attraction, deze triple chocolate cupcake is één van de populairste cupcakes bij CupCakeChic, Cocos Chanel en Pink Diva!

Lots of cupcakes. Daar word ik nou blij van!

Alex & Viran begonnen hun cupcake-avontuur in mei 2010 met de opening van hun 1e CupCakeChic en nu zijn er al 3 vestigingen. Sterker nog, zo vertelt Viran me trots, "we zijn zelfs al bezig met 'n 4e locatie"! Waar en wanneer deze nieuwe winkel wordt geopend is nog geheim, maar "mannen van CupCakeChic"... wat dachten jullie van Leiden ;-D?

Hoe cute zijn deze roze cupcake doosjes!

Ben je benieuwd naar de verrassend verslavende cupcakes van CupCakeChic?

CupCakeChic
Korte Poten 23, Den Haag
www.cupcakechic.nl

Zijgevel van de Cupcakery

9 opmerkingen:

  1. Ziet er echt uit als een aanrader, dank voor de tip chica! Leuk dat je een Cake and the City-rubriek bent gestart; goed excuus om snel een keer bij Villa Augustus te komen smullen!;-)

    xxGaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yum!! Altijd goed om te weten waar je in welke stad moet zijn voor cakejes..!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG! Die cupcakes MOET ik hebben!!! :) Delicious post, kelly!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm ziet er prachtig uit! Binnenkort maar eens naar Den Haag haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Gaby: dank je wel; had 't idee al 'n tijdje... Moeten we zeker snel doen!
    @Xiomara: vond ik nou ook ;-)
    @Paola: thanks. Ze hebben er ook nog macarons ;-)!
    @We love Sweet stuff: leuk; moet je doen ;-) Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, daar moet ik echt eens heen. Die cupcakes zien er zo lekker uit. Ook leuk: de retro verpakking :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow how exciting! that is a serious display case of cupcakes there, sooo many different ones to choose from - that's impressive! Thanks for sharing, I always love checking out cupcakeries in different countries so if I ever find myself in The Hague I'm there! Can't wait to see what other cake shops you show us!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat ik nou in Rijswijk wonen en vaak naar Den haag gaan. Ga daar zeker binnenkort een keertje langs. Bedankt voor de tip!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Roos: vind die verpakking erg origineel, had ik nog niet eerder gezien.
    @Gem: you're welcome... thanks to you I have so many places to go to for lovely cupcakes in London, can't wait to visit them all ;-D
    @Caroline: graag gedaan! Het fijne is dat je cupcakes en nog meer lekkers kunt meenemen, maar ook daar koffie kunt drinken.

    BeantwoordenVerwijderen