zondag 17 juni 2012

Happy Little Baker!

Me & my Dad: ik ben dat kleine meisje op de arm van haar vader (rechtsboven)

Vandaag is 't Vaderdag en daarom wilde ik 'n mooie herinnering die ik koester aan mijn lieve papa met jullie delen. Gewoon, omdat ik 't even kwijt moest...


Zoals je ziet is de liefde voor bakken bij mij al op jonge leeftijd ontstaan!

Hier was ik samen met m'n klasgenootjes, Juf Nina en een aantal mama's en één papa (mine!) op 'culinaire excursie' naar Bakkerij Verhallen − die dit jaar overigens 100 jaar bestaat en vooral bekend staat om zijn lekkere tompoucen − in my hometown Culemborg: joehoe, we gingen koekjes bakken :-D
   Ik herinner me dat ik − hoe kan 't ook anders − een hele grote koek had gemaakt in de vorm van zo'n Smiley Face en ik was er maar wat trots op! Weet je dat ik de koekjes nog steeds kan ruiken en proeven?

Sweet Memories...

Originele Foto: Theo van Dam

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je daar nog een foto van hebt! Mooie herinnering.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, zo'n herinnering met een foto erbij! wel grappig dat je toen ook al aan't bakken was :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi verhaal! Volgens mij heb ik op de verkeerde school gezeten, wij deden nooit van dat soort excursies ;).

    BeantwoordenVerwijderen