dinsdag 26 juni 2012

My Guilty Pleasures

Guilty Pleasures: al weken kan ik aan bijna niets anders denken ;-)

Dus ik dacht, laat ik maar eens 'n Top 5 van mijn favoriete Guilty Pleasure-recepten geven. Ik ben niet zo heel goed in kiezen − de recepten staan dan ook in willekeurige volgorde − maar dit zijn in ieder geval de eerste lekkere dingen die in me opkomen.

Je kunt jouw favoriete Guilty Pleasure-recept voor het Foodblogevent nog insturen t/m vrijdag 29 juni (lees er hier meer over)!


1. Frambozen Cupcakes met Cream Cheese Frosting: deze cupcakes zijn zó lekker!


2. Congo Bars: van deze chewy, chunky blondies kan ik blijven eten!


3. Hartige taart met geitenkaas, rode ui en aubergine: geitenkaas... ik ben er gek op!


4. Dulce de leche Brownies: do I need to say more?


5. Oreo Cupcakes met Peanut Butter Frosting : oreo's en pindakaas = yummy!

2 opmerkingen:

  1. Oeh, doe de brownies en de geitenkaastaart maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die frambozen cupcakes zien er zooo lekker uit. Zelf heb ik een enorme zwak voor chocoladetaart. Vooral die Duitse Schochertaart (hoe je het ook schrijft - je weet wel, die met jam) is echt een reden voor mij om te zondigen! Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen